HomeHomeSearchRegisterLog in

Share
 

 XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyThu Sep 17, 2015 8:48 pm

Señor Sanders 2016 wrote:
He ain't going to improve his team with any of your trash. NAH
I do feel like I have a better chance of improving my team by grabbing dudes off waivers than I do trading for anyone off of Burdur's team tbh. Bruh......
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 12:55 am

@MooseNugget

Next week you have 0 RB's on your team that will actually get playing time.

Trade proposal: Demaryius Thomas for Alfred Morris

You need a RB badly or else you can't even fill out a starting lineup for the rest of the season. This is a REALLY good offer for you. I should be trying to rob you by offering less but I won't. If no one offers you a better RB than that then I really think you should take it. YO

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 12:57 am

Also I don't know why people were thinking that trade is unfair... Bruh......

Sanders is Peyton's favorite target and Peyton's declining... imagine when the weather is way worse. I'm taking a risk with this trade but me & Moose would both be improving a weakness of ours so it's a great trade and should be allowed.

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 1:27 am

This nigga wants an elite WR for a nigga who averaged only 3.3 YPC and was outplayed by a rookie today. Really
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 1:43 am

Are we forgetting what Morris did on Week 1? Bruh......

And instead focusing on a week where he faced an elite front 7 / defensive line (not going to be a constant issue especially in the NFC East)? Bruh......

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 1:48 am

This nigga only got like 9-10 points Really

Man, ain't no one giving you a top tier WR for a RB2/3. NAH
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 1:50 am

Burder wrote:

And instead focusing on a week where he faced an elite front 7 / defensive line (not going to be a constant issue especially in the NFC East)? Bruh......
Didn't seem to be a problem for Matt Jones. You should be trying to trade Morris for that nigga, actually. Bruh......
Back to top Go down
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 2:41 am

Man we already told Burdur we're vetoing his ripoff trades. NAH
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 10:25 am

Stop sabotaging Moose's team. Bruh......

If you were in his position you'd be trying to trade Thomas for a legit RB. And Morris is the best offer he's gotten and is seriously pretty fair, especially for his circumstance. Also... Thomas has only scored 6 and 11 this season... less than Morris has.

And Morris is still the #1 RB. NAH

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 1:23 pm

Morris is a backup now. You aren't kidding anyone. You might as well stop. Errrrrrrrr
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 2:11 pm

Morris isn't the backup. Really

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyMon Sep 21, 2015 4:28 pm

Yes he is. You'll have to accept it sooner rather than later. Even if he was the starter, that would still be a horrid trade.
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyWed Sep 23, 2015 11:45 am

Already getting trade offers from Huh...more trade offers than Burdur has gotten. And I just sent that nigga a counter offer because his offer is garbage. Bruh......
Back to top Go down
CooperCooper
Icon
CooperCooper

Posts : 14008
Join date : 2013-07-19
Age : 27

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyWed Sep 23, 2015 11:50 am

Anyone want Ameer Abdullah or Devonta Freeman? Freeman is the starter in ATL right now. No clue what's going on with Detroit's backfield week to week. I don\'t know

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Guest
Guest



XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyFri Sep 25, 2015 1:23 pm

i have tevin coleman, the real starter lol

also don't offer me garbage ass alfred morris

Lol
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyFri Sep 25, 2015 5:55 pm

@Huh wrote:


also don't offer me garbage ass alfred morris

Lol
Really
Back to top Go down
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyFri Sep 25, 2015 6:27 pm

lol!
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptyFri Sep 25, 2015 10:59 pm

Come on man Bruh...... You need a RB Bruh......

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySat Sep 26, 2015 4:01 pm

Ain't nobody need a backup. NAH
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySat Sep 26, 2015 6:04 pm

Don't think Burdur understands how bad he handicapped his team by taking 3 RBs in the 1st 3 rounds. And to add insult to injury, he drafted 2 RBs who barely even register on the RB2 radar now. NAH

These are his choices:

1) Trade Forte
2) Deal w/ it
3) Cut bait now & hope that the waiver wire can save his ass.

He theoretically could still get trades, but will he get the players that will improve his team dramatically? That is the main question.
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySat Sep 26, 2015 11:41 pm

Someone throw me a bone maaan.

I'm kinda a little drunk right now i might accept some stupid shit tbh Thirsty Mofos

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9018
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySat Sep 26, 2015 11:59 pm

You must've been a little tipsy on draft day, too :umad:
Back to top Go down
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySun Sep 27, 2015 12:04 am

Yeah That
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16627
Join date : 2013-07-23

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySun Sep 27, 2015 12:25 am

LMAO

Fuck you tho NAH

____________________
XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mexi
TRU
TRU
Mexi

Posts : 12706
Join date : 2013-07-22
Age : 24
Location : Pasco, WA

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 EmptySun Sep 27, 2015 12:30 am

Forget tipsy. This nigga must have been hammered, just look at his team. Bruh......
Back to top Go down
Sponsored content




XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty
PostSubject: Re: XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)   XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20) - Page 8 Empty

Back to top Go down
 

XWAFF: Trade Center (Deadline: November 20)

View previous topic View next topic Back to top 
Page 7 of 11Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Sports Zone :: Fantasy Football-