HomeHomeSearchRegisterLog in
Share
 

 Ask Ruro

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyThu Dec 25, 2014 4:52 am

I don't dislike Fairy Tail, it's actually the only big anime I've seen most of and continued to enjoy. Naruto simply lost me, I was a big fan for a while, and I still go back to watch the big fight scenes.  I think the real answer here is, I don't like anime that require long-term commitment to see the whole story.  I prefer 13-25 episode anime I can bingewatch on a day that I don't have anything better to do.
Back to top Go down
Rellim
TeamMoose
TeamMoose
Rellim

Posts : 1606
Join date : 2013-07-22
Age : 25

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyThu Dec 25, 2014 9:37 pm

^
Oh my god, I love One Piece, but its gonna be another fucking ten years before that shit is over with.

Is Tokyo Ghoul really that good? I've been considering watching it.
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Dec 26, 2014 7:36 pm

Tokyo Ghoul was probably one of the best anime this year, in my personal top three for the year (it had some tough competition too) so it's definitely worth the watch. From what I've been told the manga is even more brutal for those who enjoy that kind of stuff.
Back to top Go down
Leo
Cenation
Cenation
Leo

Posts : 3663
Join date : 2013-07-19

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Dec 26, 2014 7:47 pm

Don't go ranking the years best when you haven't even watched Akame Ga Kill, that show was the shit Oh the DRAMA

____________________
Ask Ruro - Page 11 903037_443105125766578_2024401428_o



Back to top Go down
http://www.xwa-universe.com
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Dec 26, 2014 8:00 pm

I rank based on what I've watched of course, it only recently finished so it's on my list of things to binge watch in the near future. Right as soon as I finish gurren Lagann I aint bothered
Back to top Go down
Rellim
TeamMoose
TeamMoose
Rellim

Posts : 1606
Join date : 2013-07-22
Age : 25

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyMon Dec 29, 2014 10:40 pm

Did you get to go home for Christmas?
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptySat Jan 03, 2015 8:26 pm

I didn't, plane tickets are insane here I aint bothered
Back to top Go down
Rellim
TeamMoose
TeamMoose
Rellim

Posts : 1606
Join date : 2013-07-22
Age : 25

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyThu Jan 08, 2015 7:36 pm

I bet. I only paid 200 bucks for my ticket home. Funny Leave can get so depressing though.

What rank are you now?
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:28 pm

I'm an E-5, get paid for it in 6 days Cool
Back to top Go down
Rellim
TeamMoose
TeamMoose
Rellim

Posts : 1606
Join date : 2013-07-22
Age : 25

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:30 pm

God damn man, I'm joined before you and I'm still a lance. Funny
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:36 pm

Yeah, most of my division were pretty surprised when I picked up second, usually takes at least two tries, even for ITs, helps that are advancement is great right now.
Back to top Go down
Leo
Cenation
Cenation
Leo

Posts : 3663
Join date : 2013-07-19

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:38 pm

You start season 2 of Ghoul yet panic

____________________
Ask Ruro - Page 11 903037_443105125766578_2024401428_o



Back to top Go down
http://www.xwa-universe.com
Leo
Cenation
Cenation
Leo

Posts : 3663
Join date : 2013-07-19

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:40 pm

My only complaint is that the opening isn't as awesome. Episode was epic tho. Bruh......

____________________
Ask Ruro - Page 11 903037_443105125766578_2024401428_o



Back to top Go down
http://www.xwa-universe.com
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyFri Jan 09, 2015 6:47 pm

I did, loved it, going to make good competition for S2 of Durarara this year. YO
Back to top Go down
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
MooseNugget

Posts : 22306
Join date : 2013-07-23
Age : 28
Location : Kotzebue, AK

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyWed Feb 04, 2015 7:20 pm

Why do you hate giant robots? panic

____________________
Ask Ruro - Page 11 Sig
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptySat Feb 07, 2015 5:14 am

I don't hate giant robots, I dislike anime that focus on giant robots.

Dat Gurren Lagann tho <3
Back to top Go down
Rellim
TeamMoose
TeamMoose
Rellim

Posts : 1606
Join date : 2013-07-22
Age : 25

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptySat Feb 07, 2015 3:36 pm

@StraightEdge Rurouni wrote:
Yeah, most of my division were pretty surprised when I picked up second, usually takes at least two tries, even for ITs, helps that are advancement is great right now.

Yeah, at this rate I won't pick up until I'm almost out. On account of the score getting higher and higher and my fucks to give getting lower and lower. Funny
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptySun Feb 08, 2015 12:55 pm

Yeah, I've heard the stories about how hard it is to pick up rank in the infantry, don't envy you there. Funny
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13976
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyThu Feb 26, 2015 12:53 am

I miss you. I didn't think it was possible, but somehow you're getting online LESS.

____________________
Ask Ruro - Page 11 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptySun Mar 01, 2015 10:53 am

Life's rough man, between Thursday and Friday I only got about 3 hours of sleep, alongside a waning interest in spending time reading arguments, hard to make time to log in regularly.
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13976
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyMon Mar 16, 2015 8:20 am

How is your break going? it started already I think Bruh......

____________________
Ask Ruro - Page 11 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyMon Mar 16, 2015 9:05 am

My flight was delayed, but knowing that I'm free from work and pending a national crisis, they can't drag me back for a month feels amazing.
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13976
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyMon Mar 16, 2015 2:23 pm

Delayed? NAH You cut a promo on someone? NAH

What are you going to do for a month? Golf? suspicious

____________________
Ask Ruro - Page 11 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
StraightEdge Rurouni
WTF Its StraightEdge
StraightEdge Rurouni

Posts : 1649
Join date : 2013-07-19
Age : 26
Location : That Place Where Nothing Interesting Happens

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyTue Mar 17, 2015 2:00 pm

Probably just chill with some friends, haven't seen my family or friends here in the states for over a year and a half, so I have plenty of catching up to do Funny
Back to top Go down
Leo
Cenation
Cenation
Leo

Posts : 3663
Join date : 2013-07-19

Ask Ruro - Page 11 Empty
PostSubject: Re: Ask Ruro   Ask Ruro - Page 11 EmptyTue Mar 17, 2015 2:20 pm

What is durarara about ?

Im about two episodes in and still not sure what the shows about. Bruh......

____________________
Ask Ruro - Page 11 903037_443105125766578_2024401428_o



Back to top Go down
http://www.xwa-universe.com
 

Ask Ruro

View previous topic View next topic Back to top 
Page 11 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: The Hut :: Member Interviews-