HomeHomeCalendarSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share | 
 

 If I lose to that depleted Caleb team....

View previous topic View next topic Go down 
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 12:15 pm

Then I'm fucking done. FF just won't be fun anymore.



Bruh......

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
avatar

Posts : 18230
Join date : 2013-07-23
Age : 26
Location : Kotzebue, AK

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 12:42 pm

Looks like it's going to be two of us that won't be back next year #FeelTheBern

____________________
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 7:48 pm

Burdur's probably gonna win, tbh.

But it'll still be two people not coming back next year. (happy)
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg Online
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 8:42 pm

Cook is already in the process of trying to ruin everything. Bruh......

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 9:59 pm

I'm so done caring.

Cook is on a mission to make me lose. Whatever NAH

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
avatar

Posts : 8404
Join date : 2013-07-19
Age : 25
Location : Arlington, Texas

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 10:05 pm

TJ on Sundays
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg Online
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Sun Nov 05, 2017 11:56 pm

I'm thankful Yeah

Now no bullshit tomorrow.

I'm contemplating whether I should start Cobb to try to cut into Hundley's points... but with my luck Hundley does great without even getting the ball to Cobb at all. Bruh...... Tate's the better player so I guess I gotta keep him in.

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
AMLO 2018
TRU
TRU
avatar

Posts : 12237
Join date : 2013-07-22
Age : 21
Location : Pasco, WA

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Mon Nov 06, 2017 12:21 am

@Mr. Smurf wrote:
I'm contemplating whether I should start Cobb to try to cut into Hundley's points... but with my luck Hundley does great without even getting the ball to Cobb at all. Bruh...... Tate's the better player so I guess I gotta keep him in.
Nigga, that's the dumbest fucking strategy I've ever heard in my life. I would have been embarrassed to say that out loud. clown
Back to top Go down
Mr. Smurf
Icon
avatar

Posts : 15087
Join date : 2013-07-23
Location : Smurfville

PostSubject: Re: If I lose to that depleted Caleb team....   Mon Nov 06, 2017 12:57 am

I'm just thinking out loud. Oh man

____________________
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com
 

If I lose to that depleted Caleb team....

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Popular Demand :: Sports Zone :: Fantasy Football-