HomeHomeSearchRegisterLog in
Share
 

 Forum Awards - June 2015

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
Minkaro
Learn Maturity
Learn Maturity
Minkaro

Posts : 6125
Join date : 2013-07-23
Age : 30
Location : Shrewsbury, Shropshire

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 1:58 am

XWA has turned seven, and we celebrate this occassion by patting people on the back and telling them how much we love them. So, without further ado, as voted for by your admins (most of them, anyway, including me...just now...when I was tallying up the votes and saw too many damn ties), here are the XWA forum awards:

Member of the Year:

A tie between Moosenugget and Myke.

Admin of the Year:

Ian

Staff Member of the Year

Dead

New Member

Tim

Graphic of the Year

Ian's Nakamura Sig (I'm assuming this is what Mexi meant when he voted for "that Ian swag sig shit")

Thread of the Year

"We have come to an understanding"

Most Missed Member

A tie between Kani and Tiff

Most Liked Member

Moosenugget

Dumbass of the Year

Drachen. Mad as hell.

Congratulations to the winners. Keep your acceptance speeches short.

(Ian said I was allowed)


Last edited by Minkaro on Sun Jun 14, 2015 2:37 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/MinkaroXIV
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
MooseNugget

Posts : 22315
Join date : 2013-07-23
Age : 28
Location : Kotzebue, AK

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 3:03 am

Oh man cyclops

Congrats to the other winners clap

____________________
Forum Awards - June 2015 Sig
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
Myke
Main Eventer
Myke

Posts : 4547
Join date : 2013-08-18
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 8:05 am

Member of the Year:

A tie between Moosenugget and Myke.

What the fuck.
Who voted me and why.
Back to top Go down
Guest
Guest



Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 10:35 am

Congratulations to all the winners well done clap Smile
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13977
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 7:06 pm

clap

I don't know who voted for Myke. I never even got to put my votes down (happy)

____________________
Forum Awards - June 2015 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Giggity Gopher
Love Bites
Love Bites
Giggity Gopher

Posts : 9339
Join date : 2013-07-19
Age : 27
Location : Arlington, Texas

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 7:08 pm

Who is Tim?

____________________
Forum Awards - June 2015 Forum-Signature-Blue
Back to top Go down
https://www.youtube.com/channel/UCsmVNcqWmf-E73tdf3cUCVg Online
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13977
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 7:21 pm

He participated in the F1 stuff I aint bothered Thirsty Mofos

____________________
Forum Awards - June 2015 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9016
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 7:43 pm

Just now seeing this and I have 3 thoughts:

1) Dead has no challenge for the Forum MVP award.
2) Another year and no demotions. Bruh......
3) Seems like we had better categories last year. Bruh......
Back to top Go down
Myke
Main Eventer
Myke

Posts : 4547
Join date : 2013-08-18
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 8:05 pm

Ian is all "YEAH THERE'S GONNA BE DEMOTIONS!!111 AND PROMOTIONS!111"

He promoted Mink.
Because Mink asked.

And that's it.

Bruh......
Back to top Go down
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9016
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 8:47 pm

I guess you can say the real forum award winners are Burdur & Mexi then. Bruh......
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16487
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 10:31 pm

Razor's got my back. He gave Ian an extra bj to keep me on the staff. good job

Not sure why Mexi wasn't demoted. itchy head I think Ian just wants to not look as racist as he is. Thirsty Mofos

____________________
Forum Awards - June 2015 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16487
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySat Jun 13, 2015 10:31 pm

Drächen Fx wrote:
3) Seems like we had better categories last year. Bruh......
I recommended drama queen. Thirsty Mofos

Ian don't listen to what I have to say tho. Bruh......

____________________
Forum Awards - June 2015 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13977
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 2:16 am

I've said repeatedly why things hadn't happened Bruh......

____________________
Forum Awards - June 2015 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Chilly
TeamSexy
TeamSexy
Chilly

Posts : 12092
Join date : 2013-08-10
Age : 32
Location : Shadow Moses Island

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 4:56 am

We really half arsed these :\
Back to top Go down
Myke
Main Eventer
Myke

Posts : 4547
Join date : 2013-08-18
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 6:27 am

ChollyD32 wrote:
We really half arsed these :\

Chilly with the truth.
Back to top Go down
Eeyen
Icon
Eeyen

Posts : 13977
Join date : 2013-07-19
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 6:44 am

I didn't want to do any of the anneremony stuff until I was in a better mental state. Minkaro thought we should.

____________________
Forum Awards - June 2015 8ac976ca6f8befeaa023cc0b0a1abb84
WHERE AM I
Back to top Go down
Myke
Main Eventer
Myke

Posts : 4547
Join date : 2013-08-18
Age : 26

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 6:48 am

That's cool and understanding.

But we got all these admins. Anyone of them could have started something. Hell, they could have made their own tradition for the yearly anniversary. It doesn't have to be just you doing things.

Now if you wanted to wait to experience the stuff, that's different, yes. But the statement still stands.
Back to top Go down
MooseNugget
TeamMoose
TeamMoose
MooseNugget

Posts : 22315
Join date : 2013-07-23
Age : 28
Location : Kotzebue, AK

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 8:14 am

Yeah That

Why couldn't the other admins do something? itchy head

____________________
Forum Awards - June 2015 Sig
Back to top Go down
http://www.joshuajhadley.com
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9016
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 11:03 am

Yeah That

And that's why demotions were needed Thirsty Mofos
Back to top Go down
Minkaro
Learn Maturity
Learn Maturity
Minkaro

Posts : 6125
Join date : 2013-07-23
Age : 30
Location : Shrewsbury, Shropshire

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 11:09 am

ChollyD32 wrote:
We really half arsed these :\

Perhaps I should have been more patient/organised, but I saw a couple of people asking what was going on with the anniversary stuff, so I went to the staff room and tallied up the votes the admins made on these categories, adding my own vote if there was a four-way tie, or something silly like that. I just thought that I should get something up so at least there's one thing happening.

The only other category that I saw even suggested was "Funniest Member," but only Burdur voted on that. Maybe the more "fun" awards, like that, could go to a wider forum vote?

As for other traditions, we've got the e-fed HOF which has gone up, we've got "bump day" which Ian wisely agreed to fuck right off because it's stupid, we've got the "ban every fucker" thing, which is pointless because hardly anyone's banned, and those who are have only just been banned. There's the forum HOF, but I don't think we're agreed on who's going into that yet. Apart from them, I can't really think of anything else that usually happens.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/MinkaroXIV
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9016
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 2:33 pm

Man what happened to categories like sportscaster of the year, most versatile, & the dumbass of the year award? This family friendly/hyper-sensitive approach the admins are trying to take has turned this into a watered down product. I remember when ghetto girl won the dumbass of the year award & accepted it proudly. We need more of that. Bruh......
Back to top Go down
Minkaro
Learn Maturity
Learn Maturity
Minkaro

Posts : 6125
Join date : 2013-07-23
Age : 30
Location : Shrewsbury, Shropshire

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 2:37 pm

Fine.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/MinkaroXIV
Dragon Fx
KingofSwing
KingofSwing
Dragon Fx

Posts : 9016
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 2:37 pm

Oh, & is the forum HOF like done, too? Maybe if we finally induct Tiff she'll come back. Bruh......
Back to top Go down
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16487
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 3:19 pm

@MooseNugget wrote:
Yeah That

Why couldn't the other admins do something? itchy head
I tried doing bump day. Thirsty Mofos

____________________
Forum Awards - June 2015 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
Damn Sam
Icon
Damn Sam

Posts : 16487
Join date : 2013-07-23

Forum Awards - June 2015 Empty
PostSubject: Re: Forum Awards - June 2015   Forum Awards - June 2015 EmptySun Jun 14, 2015 3:20 pm

Drächen Fx wrote:
Oh, & is the forum HOF like done, too? Maybe if we finally induct Tiff she'll come back. Bruh......
Forum HOF was being discussed. I'm guessing it's still gonna happen eventually. I aint bothered

____________________
Forum Awards - June 2015 Ffa0e0c138a7e33418097902c8194563
Back to top Go down
http://www.wrestling-united.com Online
 

Forum Awards - June 2015

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wrestle Fanatics :: Forum Headquarters :: Forum Announcements-